Tempolu Yürüyüşün 10 Temel Faydası

Tempolu Yürüyüşün 10 Temel Faydası

Giyin eşofmanlarınızı, spor ayakkabılarınızı; ister kulaklığınızdan en sevdiğiniz şarkıların sesi gelsin ister kuş cıvıltıları… Günde 1 saat tempolu yürüyüş yapmanın 10 temel faydasını öğrendikten sonra yürüyüş yapmadan geçen günleriniz için üzülebilirsiniz.

  1. Yürüyüş, kan akımını ve kan damarlarının miktarını artırarak, dolaşımı iyileştirir, kalp-damar ve beynin damarsal hastalıkları riskini azaltır.
  2. Egzersiz ve stres durumunda arteriel kan basıncında (tansiyonda) oluşan yükselmeyi azaltır.
  3. Kalp kasının yan damarlardan da beslenmesini destekler. Böylece kalbin ana damarlarında oluşacak tıkanıklıkların vereceği zararı azaltır.
  4. Beyine oksijen sağlanmasını artırarak, zihinsel keskinlik ve yaratıcı düşünce potansiyelini yükseltir.
  5. Solunumsal kapasiteyi ve aerobik gücü artırır.
  6. Eklem ve kasların esnekliğini artırarak, bel ve boyun ağrılarını hafifletir.
  7. Uykusuzluğu azaltır, rahatlamaya yardımcı olur.
  8. Vücudun doğal keyif verici hormonu olan endorfinin salınımını artırarak yaşlanma sürecini geciktirerek, genç bir görünüm sağlar.
  9. Dayanıklılığı artırır. Kemiklerin sertleşmesini ve kuvvetlenmesini sağlar.
  10. Sindirimi kolaylaştırır. Şişmanlık riskini azaltır.

KÖY’de size sağlanan yaşam koşullarıyla; yürüyüşün ardından Zekeriyaköyün eşşiz havasında Müstakil Evinizde doğayla iç içe keyifli bir şekilde dinlenebilirsiniz.

Siyahkalem inşaat şirketi tarafından hayata geçirilen Köy hakkındaki detaylı bilgiye http://www.koy.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Cevap Yaz

E-mail Adresiniz Asla Paylaşılmaz. Required fields are marked *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>